loading...

برترین خبرنامه تخصصی فرش دستبافت در ایران

به برترین خبرنامه تخصصی فرش دستبافت در ایران خوش آمدید.

بازدید : 228
يکشنبه 5 دی 1400 زمان : 0:36

خرید قسطی فرش ماشینی فرش نگین مشهد هلال برای راحتی شما عزیزان خرید قسطی فرش را در نظر گرفته است. شما خریداران می توانید از شرایط اقساط ۳۶ ماهه بدون پیش پرداخت و ضامن استفاده کنید و تا سقف ۵۰ میلیون تومان خرید خود را انجام دهید. برای دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره تماس ۰۳۱۵۴۷۶۰۷۸۰ و ۰۹۳۹۳۶۱۸۱۸۳ یا شبکه های اجتماعی با ما در تماس باشید. برای خرید اقساطی فرش می توانید به صورت حضوری در نمایشگاه فرش نگین مشهد هلال واقع در شهرستان آران و بیدگل و یا مراجعه به نمایندگان ما در شهرستان ها اقدام به خرید خود کنید. همچنین برای آسایش شما امکان خرید اینترنتی فرش نیز محیا گردیده است.

تفاوت خرید اقساطی فرش با خرید نقدی در خرید نقدی فرش شما از تخفیف بیشتری برخوردار هستید و در خرید قسطی فرش حداکثر با توجه به زمان اقساط که ۳۶ ماهه است شامل افزایش ۱۵% می گردد. همچنین از این مزیت برخوردارید که فرش قسطی خود را بدون پیش پرداخت خرید می کنید و ماهانه با پرداخت مبلغ کمی از فاکتور خود از آسایش بیشتری در خرید فرش برخوردار می شوید. برای اطلاع از قیمت فرش نگین مشهد هلال می توانید با ما در تماس باشید.

در تولید فرش دست بافت تکه دوزی رنگ شده از تکه های فرش های کهنه بافت قدیمی استفاده شده که پس از فرآیند سنگ شور و رنگ رزی به تکه های مشخصی بریده شده و توسط دست و بدون هیچگونه فرآیند شیمیایی و مکانیکی آماده و به هم دوخته می شود. در تولید فرش وینتیج جزیره ای از فرش کهنه بافت قدیمی استفاده شده است که در ابتدا آن را سنگ شور و رنگ زدایی کرده و سپس با سیستم حرارتی و با بکار گیری رنگ های گیاهی به آن رنگ جدید زده می شود. با قیمت مناسب و ارزان به همراه تخفیف ویژه در حراج ها را تجربه کنید. برای مشاهده محصولات میتوانید به فروشگاه تخصصی فرش بست بافت مراجعه کنید. همچنین نکته قابل توجه در مورد فرش های وینتیج این است که از تنوع بالاتری در سایز نسبت به سایر فرش ها برخوردار هستند و شما قادر خواهید بود متناسب با اندازه هر قسمت از منزل خود آن ها را خریداری کنید . فرش وینتیج که نوعی فرش کهنه نمای ماشینی به شمار می رود، با استفاده از تکنیک های طراحی به صورت کهنه نما و یا آنتیک تولید می شود و در بازار عرضه می شود. بنابراین فرش ماشینی با طرح های کهنه نما و یا به اصطلاح لاتین وینتیج یک گزینه عالی برای علاقمندان به این نوع محصول است.

در واقع هر کدام از روش هایی که خدمت شما ذکر کردیم، یک خاصیت کهنه نمایی به فرش می دهند، حال اگر همه روش ها با هم ترکیب شوند، بهترین نتیجه را خواهید گرفت به گونه ای که فرش انگار سال های سال است که پاخور داشته و استفاده می شده است. در این روش اگر فرش را خیس کرده باشید، بهتر نتیجه خواهید گرفت. اما ویژگی مهمی که فرش های وینتیج را پرطرفدار کرده در این است که با هر سبک دکوراسیون هماهنگی پیدا کرده و به خوبی در کنار وسایل و مبلمان های مدرن می نشینند. در واقع مواد شیمیایی می توانند رنگ های فرش را که با مواد طبیعی بافته شده اند و همچنین خود بافت فرش را کم جلا کنند و در نهایت فرش شبیه به فرش های کهنه خواهد شد. مواد شیمیایی همانطور که گفتیم، خاصیت ساییدگی دارند و علاوه بر کم جلوه کردن رنگ فرش، پرزهای فرش را تا حدودی زبر و خشن می کنند.

هیدروکلرو، مهم ترین مواد شیمیایی است که اکثرا برای دواشور کردن فرش از آن استفاده می کنند. برای اینکه فرش را با عملیات دواشور کردن، کهنه نما کنیم، بهتر است حوضچه ای پر از املاح شیمیایی به همراه آب و مواد شوینده درست کنیم. با امتداد یافتن شعر ایرانی در دهۀ بعد و ترمیم آن در حجم، پلاستیک و ناب که موسوم به شعر مدرن هستند هیچ کوششی برای نزدیک کردن شعر به ماهیت خود نمیشود و شعر مدرن همچنان در ساخت و معنی قادر به رفع بحرانهای خود نیست بحرانی در ذات که وقتی خواننده با آن مواجه میشود آن بحران را جذب میکند و بحران مخاطب در شعر این دوره برجستهتر میشود. بهترین روش برای کهنه نما کردن فرش، استفاده از ترکیب روش های بالا است. آنقدر فرش را بزرگ نگیرید که از گوشه های دیوار بالا بزند. در اصل اسم بوده است اما در عربی به لحاظ اشتقاقی بودن این زبان، مشتقّات فعلی هم از آن بهدست دادهاند.

اما همانطور که می دانید خرید فرش های کهنه نمای دستباف هم برای اغلب مردم مقدور نبوده و یا توجیهی ندارد. البته به دلیل اینکه گلیم فرش و گبه معمولا در دسته بندی فرش های تزئینی و خاص قرار میگیرد، اغلب به صورت قالیچه 4 متری و یا نهایتا به صورت فرش 6 متری تولید می شود و سایزهای بزرگتر آن چندان کاربردی ندارد. اصولا علت تمایل بازار های فرش دستباف و ماشینی در عرصه جهانی به این نوع فرش ها که معمولا با رنگ های روشن و رنگ پریده تولید می شوند تغییر سبک زندگی مردم و کوچک شدن خانه هاست که مردم را مجبور کرده در فضاهای کوچک تری زندگی کنند و از فرش هایی با رنگ های بسیار تند که خیلی زود چشم را خسته می کند پرهیز کنند. معمولا فرش ۶ متری برای فضایی مشابه تصویر و با یک تخت با ابعاد استاندارد مشابه برای انتخاب بهترین است. اما همین فضاها با یک دیزاین داخلی درست میتوانند معنا پیدا کنند. بنابراین خانه چه به سبک مینیمال چیدمان شده باشد و چه به سبک سنتی، به راحتی با یک فرش وینتیج کامل شده و اصالت خاصی پیدا خواهد کرد .

برای سنجش اعتبار و پایایی مربوط به دانش آفرینی و سرمایه اجتماعی به این شرح عمل شد که پرسشنامه مقدماتی، ابتدا به همکاران هیئت علمی، ارجاع گردید و در نهایت، اعتبار محتوایی وسیله اندازه گیری در خصوص متغیر سرمایه اجتماعی با حذف و اصلاح تعدادی از گویه ها، حاصل گردید. هرچه اندازه گرههای آن کوچکتر و بیشتر باشد کیفیت بافت در آن گلیم بیشتر است. اما این نکته را بدانید که این روش ها بیشتر برای فرش دستباف انجام می شود. برخلاف بیشتر فرشهای ایرانی، رکسانا طرحی قرینه ندارد. اگر در خرید خود به دنبال فرشهای ماشینی باشید و پرسوجو کنید، بازار بزرگ، بازار فرش ماشینی میدان هفت تیر و بازار فرش مولوی را حتما در پاسخ جستوجوهایتان خواهید شنید. نکته مهم دیگر در مورد فرشهای ماشینی الیاف مصنوعی آن است که ممکن است برای اعضای خانواده حساسیت های پوستی ایجاد کند و همینطور بهراحتی مو و آلودگی را به خود جذب میکنند. بهترین قیمت گلیم فرش ماشینی ۶ متری را با استفاده از سایت فرش تارپود تهیه نمایید. در بازارهای جهانی شرکت های فرش ماشینی ترکیه ای و بلژیکی سر دمدار تولید این نوع فرش هستند. علاوه بر این، میتوانید با سر زدن به شبکه های اجتماعی بانه خرید نظیر فیس بوک و تلگرام از جدیدترین محصولات روز وارداتی با خبر شوید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
به برترین خبرنامه تخصصی فرش دستبافت در ایران خوش آمدید.
آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 32
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 9
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 133
  • بازدید ماه : 88
  • بازدید سال : 5201
  • بازدید کلی : 325218
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی